FAQ

FAQ

Czy muszę zapłacić za poradę prawną?

Arbiter S.A. dokonuje bezpłatnej analizy prawnej spraw odszkodowawczych z zakresu szkód majątkowych czy osobowych. Każdy Klient otrzymuje informację zwrotną o możliwościach dochodzenia roszczeń odszkodowawczych i warunkach współpracy z Arbiter S.A.

Jakie koszty poniosę, gdy skieruję sprawę odszkodowawczą do Arbiter S.A.?

Arbiter S.A. nie pobiera żadnych opłat wstępnych od swych Klientów. Co więcej, Klient ma możliwość skorzystania z dochodzenia odszkodowania wraz z zaliczkowaniem kosztów prowadzenia sprawy przez Arbiter S.A. Koszty pojawiają się zarówno na etapie polubownym, jak i sądowym, a są to m.in.: opłaty skarbowe, koszt sporządzenia kosztorysu napraw, koszty biegłego sądowego czy zastępstwa procesowego.

W jaki sposób mogę zgłosić swoją sprawę do prowadzenia przez Arbiter S.A.?

Każdy Poszkodowany może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 71 780 71 00, a po wstępnej weryfikacji sprawy umówimy go na spotkanie z naszym Regionalnym Doradcą Klienta, który pomoże skompletować wszystkie niezbędne dokumenty.

Jak szybko Arbiter S.A. odzyska odszkodowanie?

Etap polubowny w Arbiter S.A. trwa średnio 3 miesiące ze względu na to, że ubezpieczyciel ma ustawowo 30 dni na udzielenie odpowiedzi w zakresie swojego stranowiska w sprawie odszkodowawczej. Po etapie polubownym następuje ponowna weryfikacja sprawy pod kątem możliwości skierowania jej na etap sądowy. Gdy Klient wyrazi zgodę na dalsze postępowanie, prawnicy Arbiter S.A. przygotowują kompletny materiał dowodowy, na podstawie którego podejmują właściwe kroki w postępowaniu sądowym.

Jakie rodzaje spraw prowadzi Arbiter S.A.?

Arbiter S.A. zajmuje się odzyskiwaniem odszkodowania za szkody, które wystąpiły wskutek kolizji czy wypadku drogowego, błędu medycznego, nieszczęśliwego wypadku, wypadku w pracy, wypadku w rolnictwie czy klęsk żywiołowych (wichura, powódź, gradobicie i inne).

Jakie dokumenty muszę przekazać, aby Arbiter S.A. zajął się moją sprawą?

Podstawowym dokumentem jest pełnomocnictwo, na podstawie którego Arbiter S.A. może działać w imieniu i na rzecz Klienta. Bardzo istotny jest kompletny materiał dowodowy, czyli dane dotyczące Towarzystwa Ubezpieczeniowego zobowiązanego do zapłaty, faktury za naprawy, wszelkie protokoły czy zaświadczenie i inne. Podczas spotkania z naszym Regionalnym Doradcą, Klient otrzyma wszystkie niezbędne informacje dotyczące potrzebnych dokumentów oraz pomoc w ich skompletowaniu.

Wyślij zapytanie

 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Nagrody i Wyróżnienia