KARIERA

Kariera w Arbiter S.A.

Od 2009 r. reprezentujemy poszkodowanych na terenie całego kraju.

Współpracują z nami jedni z najlepszych prawników i analityków, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych na terenie całego kraju. Jesteśmy zespołem ekspertów.

Dużą wagę przykładamy do wysokiej jakości obsługi klienta, w tym przede wszystkim do informowania go o postępach w jego sprawie oraz do rzetelnego przygotowania go do przesłuchania sądowego w sytuacjach tego wymagających.

Dołącz do nas i razem z nami skutecznie walcz z nieuczciwymi praktykami instytucji z sektora ubezpieczeniowego!
Działamy na terenie całej Polski i z każdym rokiem rozbudowujemy swoje struktury.

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY?
  • Aplikuj na wybrane ogłoszenie

    Wybierz stanowisko, które najbardziej Ci odpowiada. Wypełnij formularz online, załącz CV, wyślij i gotowe.

  • Teraz nasza kolej

    Zapoznamy się z dokumentami, które otrzymaliśmy. Jeśli Twoje umiejętności i doświadczenie będą pasowały do naszego profilu, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Porozmawiamy i zaproponujemy spotkanie.

  • Poznaj nas i daj się poznać

    Ustalmy wspólnie dogodny termin spotkania rekrutacyjnego w siedzibie naszej firmy lub umówmy się na video rozmowę.

  • Kolejne etapy są elastyczne

    Wszystko zależy od stanowiska, na jakie aplikujesz. Czasami może skończyć się na jednej rozmowie, a innym razem zaprosimy Cię na kolejne spotkanie.

  • Poznaj wynik rozmowy

    Feedback jest dla nas bardzo ważny, dlatego skontaktujemy się z Tobą niezależnie od tego, jaką decyzję podejmiemy.

AKTUALNE REKRUTACJE
WYŚLIJ SWOJE CV I DOŁĄCZ DO NAS!

Twoje Dane

Załącznik* - wyślij nam swoje CV (dozwolone formaty pdf, doc, docx - maksymalny rozmiar 10 MB)

Dziękujemy za przystąpienie do procesu rekrutacyjnego w Arbiter S.A.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Kto jest administratorem moich danych i skąd je pozyskał?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Arbiter S.A. będący Twoim przyszłym potencjalnym pracodawcą z siedzibą we Wrocławiu (50-227) przy ul. Kleczkowskiej 43. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz zrobić to listownie na nasz adres, mailowo: biuro@arbitersa.pl lub telefonicznie: 717 807 100.    Rozwiń


W jakim celu i zakresie oraz na jakiej postawie prawnej są przetwarzane moje dane?
Jeśli otrzymaliśmy Twoje dane osobowe, to znaczy że wyraziłeś chęć wzięcia udziału w prowadzonej przez nas rekrutacji. W ramach tego procesu kontaktujemy się z wybranymi kandydatami oraz możemy odbywać z nimi spotkania, aby ostatecznie dokonać wyboru naszego nowego pracownika.
Otrzymałeś także zapytanie o wyrażenie zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – pozwoli nam to brać Twoją kandydaturę pod uwagę przy poszukiwaniu personelu w przyszłości, na wypadek gdyby obecny proces rekrutacyjny przebiegł pomyślnie dla innego kandydata. Zgoda ta jest dobrowolna – jeśli jej nie wyrazisz, nie pozbawi Cię to udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym.
Zależy nam na wyłonieniu kandydata, którego profil zawodowy będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom, dlatego przetwarzamy dane o Twoim wykształceniu czy przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Posiadamy także Twoje dane kontaktowe, aby móc zaprosić Cię na spotkanie oraz udzielić informacji zwrotnej. W przekazanym nam CV czy formularzach rekrutacyjnych możesz nam przekazać więcej informacji, jeśli uznasz że są one istotne i mogą przekonać nas, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy. Robisz to jednak dobrowolnie i nie wymagamy od Ciebie ich podawania.
Przetwarzamy Twoje dane jako potencjalny pracodawca, na którym ciążą obowiązki prawne, m.in. wynikające z kodeksu pracy oraz przepisów mających na celu stosowanie praktyk równego traktowania w zatrudnieniu. Jeśli podstawą naszej współpracy będzie inna umowa, niż umowa o pracę – Twoje dane przetwarzamy w ramach działań mających na celu zawarcie tej umowy. Jeśli wyrazisz nam zgodę na przyszłe rekrutacje – to ona jest dla nas podstawą do zachowania Twoich danych na poczet przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Jak długo przetwarzane są moje dane?
Co do zasady przechowujemy Twoje dane przez okres 2 lat od zakończenia rekrutacji, chyba że to Ty zostałeś wybrany jako najlepszy kandydat w danym procesie i zostałeś naszym pracownikiem – wtedy przetwarzamy dane zgodnie z przepisami prawa pracy lub przepisami o przedawnieniu roszczeń (w przypadku współpracy na podstawie innej, niż umowa o pracę).
2 lata to okres, w którym może się bardzo wiele wydarzyć w Twoim życiu zawodowym – z tego względu, w przypadku wyrażenia nam zgody na udział w przyszłych prowadzonych przez nas rekrutacjach, usuniemy je po upływie tego okresu. Jeśli więc w dalszym ciągu będziesz zainteresowany pracą w Arbiter S.A. – napisz do nas lub weź udział w interesującej Cię w przyszłości rekrutacji.

Czy moje dane są przekazywane poza Arbiter S.A.?
Jesteśmy przedsiębiorstwem – aby zapewnić jego codzienne jego funkcjonowanie i odpowiednie narzędzia pracy, korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Przetwarzają oni Twoje dane w naszym imieniu i na naszą rzecz, a z każdym z nich posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych – tak, aby były one bezpieczne.

Jakie przysługują mi prawa związane z podaniem przeze mnie danych?
Każdy kandydat ma prawo dostępu do jego danych, może żądać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Możesz także zwrócić się do nas o przekazanie Ci Twoich danych osobowych jakie posiadamy, w postaci pliku o powszechnie odczytywanym formacie. Jeśli takie będzie Twoje żądanie, prześlemy go do innego, wskazanego przez Ciebie administratora danych, ale możesz też przesłać mu go samodzielnie.
Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Nagrody i Wyróżnienia

error: Ta strona jest chroniona!