KARIERA

Pracuj w Arbiter S.A.

Od 2009 roku reprezentujemy poszkodowanych na terenie całego kraju.
Współpracują z nami doświadczeni adwokaci i radcy prawni. To dzięki nim miesięcznie składamy do sądów kilkaset pozwów przeciwko ubezpieczycielom w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. Wypracowane przez lata procesy, pozwalają bardzo sprawnie przeprowadzać postępowanie polubowne.
To z kolei umożliwia nam kierowanie spraw na drogę sądową w bardzo krótkim czasie.

Dołącz do nas i razem z nami skutecznie walcz z nieuczciwymi praktykami instytucji z sektora ubezpieczeniowego!

Działamy na terenie całej Polski i z każdym rokiem rozbudowujemy swoje struktury.

Arbiter S.A. tworzy zespół specjalistów.
Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania, których dzieli wspólny cel, mianowicie pomoc drugiemu człowiekowi.
Od lat budujemy bezcenne relacje, które umożliwiają nam współpracę na najwyższym poziomie.
Nasz zespół tworzy kilka działów, które wspólnie napędzają się do działania.
Serdecznie zapraszam Cię do nas – dołącz już dziś i wesprzyj nas swoim doświadczeniem.

 

Prezes Arbiter S.A.
Radosław Siejka

NASZA OFERTA

Masz doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów i pomagasz osobom poszkodowanym odzyskać należne odszkodowanie? Jeśli tak, to na pewno doskonale odnajdziesz się na oferowanym stanowisku.

Jako Doradca ds. szkód osobowych będziesz zajmować się przede wszystkim bezpośrednią obsługą Klientów i pośredniczyć przy zawieraniu umów o dochodzenie roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkód osobowych.

Wiemy, że praca w naszej firmie da Ci nie tylko ogromną satysfakcję, ale również pozwoli w krótkim czasie otrzymać prowizję bez zbędnego oczekiwania na prawomocny wyrok.


ELASTYCZNOŚĆ

Jaki zatrudnienie Cię interesuje? Chcesz pracować zdalnie, dodatkowo, a może na stałe? Jesteśmy otwarci na Twoją propozycję i chętnie dostosujemy się do Twoich możliwości organizacyjnych.


WŁASNY ZESPÓŁ

W naszych szeregach możesz śmiało budować własną grupę sprzedażową, która będzie się rozwijać czerpiąc z Twojej wiedzy i doświadczenia.


SZYBKA PROWIZJA

Męczy Cię czekanie na należną Ci prowizję? U nas prowizję rozliczamy praktycznie natychmiast – bez oczekiwania na prawomocny wyrok w sprawie, którą pozyskałeś.


DLA KLIENTA

Zależy Ci na tym, aby Twój Klient miał naprawdę dobrą ofertę? Mamy wyróżniającą się ofertę dla Klientów, w której ponosimy wszelkie koszty i opłaty sądowe.


PROCES SĄDOWY

Jak już pewnie zauważyłeś, jesteśmy nastawieni na proces sądowy, dlatego szybko oceniamy sprawy, sprawnie prowadzimy postępowanie polubowne i kierujemy sprawy do sądu.


NARZĘDZIA PRACY

Chcemy, aby Twoja praca była sprawna i komfortowa. Dajemy Ci samochód i/lub kartę paliwową – o tych narzędziach pracy porozmawiamy już po okresie próbnym.

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY?
  • Wysyłasz CV

    Od tego trzeba zacząć. CV pozwoli nam wstępnie Cię poznać. Opowiedz nam o swoich dotychczasowych doświadczeniach. Pochwal się swoim sukcesami i mocnymi stronami.

     

  • Rozmowa zdalna

    Rozmawiamy telefonicznie lub spotykamy się online. Podczas tej rozmowy będziemy chcieli lepiej Cię poznać. Opowiedz nam o swoim doświadczeniu, motywacjach i oczekiwaniach.

     

  • Spotkanie

    Kolejnym etapem jest spotkanie w naszym biurze lub w innym dogodnym miejscu. W końcu będziemy mogli się poznać. Porozmawiamy szerzej o wzajemnych oczekiwaniach. Pamiętaj, że na każdym etapie możesz zadawać nam pytania dotyczące współpracy.

     

  • Witamy w zespole

    Bardzo się cieszymy, że do nas dołączasz! Chcemy, abyś zaangażował się w pracę i jednocześnie czuł się u nas dobrze, dlatego zapewniamy wiedzę i wsparcie Menadżera podczas całej współpracy. Do zobaczenia!

WYŚLIJ SWOJE CV I DOŁĄCZ DO NAS!

Twoje Dane

Załącznik* - wyślij nam swoje CV (dozwolone formaty pdf, doc, docx - maksymalny rozmiar 10 MB)

Dziękujemy za przystąpienie do procesu rekrutacyjnego w Arbiter S.A.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Kto jest administratorem moich danych i skąd je pozyskał?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Arbiter S.A. będący Twoim przyszłym potencjalnym pracodawcą z siedzibą we Wrocławiu (50-227) przy ul. Kleczkowskiej 43. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz zrobić to listownie na nasz adres, mailowo: biuro@arbitersa.pl lub telefonicznie: 717 807 100.    Rozwiń


W jakim celu i zakresie oraz na jakiej postawie prawnej są przetwarzane moje dane?
Jeśli otrzymaliśmy Twoje dane osobowe, to znaczy że wyraziłeś chęć wzięcia udziału w prowadzonej przez nas rekrutacji. W ramach tego procesu kontaktujemy się z wybranymi kandydatami oraz możemy odbywać z nimi spotkania, aby ostatecznie dokonać wyboru naszego nowego pracownika.
Otrzymałeś także zapytanie o wyrażenie zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – pozwoli nam to brać Twoją kandydaturę pod uwagę przy poszukiwaniu personelu w przyszłości, na wypadek gdyby obecny proces rekrutacyjny przebiegł pomyślnie dla innego kandydata. Zgoda ta jest dobrowolna – jeśli jej nie wyrazisz, nie pozbawi Cię to udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym.
Zależy nam na wyłonieniu kandydata, którego profil zawodowy będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom, dlatego przetwarzamy dane o Twoim wykształceniu czy przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Posiadamy także Twoje dane kontaktowe, aby móc zaprosić Cię na spotkanie oraz udzielić informacji zwrotnej. W przekazanym nam CV czy formularzach rekrutacyjnych możesz nam przekazać więcej informacji, jeśli uznasz że są one istotne i mogą przekonać nas, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy. Robisz to jednak dobrowolnie i nie wymagamy od Ciebie ich podawania.
Przetwarzamy Twoje dane jako potencjalny pracodawca, na którym ciążą obowiązki prawne, m.in. wynikające z kodeksu pracy oraz przepisów mających na celu stosowanie praktyk równego traktowania w zatrudnieniu. Jeśli podstawą naszej współpracy będzie inna umowa, niż umowa o pracę – Twoje dane przetwarzamy w ramach działań mających na celu zawarcie tej umowy. Jeśli wyrazisz nam zgodę na przyszłe rekrutacje – to ona jest dla nas podstawą do zachowania Twoich danych na poczet przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Jak długo przetwarzane są moje dane?
Co do zasady przechowujemy Twoje dane przez okres 2 lat od zakończenia rekrutacji, chyba że to Ty zostałeś wybrany jako najlepszy kandydat w danym procesie i zostałeś naszym pracownikiem – wtedy przetwarzamy dane zgodnie z przepisami prawa pracy lub przepisami o przedawnieniu roszczeń (w przypadku współpracy na podstawie innej, niż umowa o pracę).
2 lata to okres, w którym może się bardzo wiele wydarzyć w Twoim życiu zawodowym – z tego względu, w przypadku wyrażenia nam zgody na udział w przyszłych prowadzonych przez nas rekrutacjach, usuniemy je po upływie tego okresu. Jeśli więc w dalszym ciągu będziesz zainteresowany pracą w Arbiter S.A. – napisz do nas lub weź udział w interesującej Cię w przyszłości rekrutacji.

Czy moje dane są przekazywane poza Arbiter S.A.?
Jesteśmy przedsiębiorstwem – aby zapewnić jego codzienne jego funkcjonowanie i odpowiednie narzędzia pracy, korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Przetwarzają oni Twoje dane w naszym imieniu i na naszą rzecz, a z każdym z nich posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych – tak, aby były one bezpieczne.

Jakie przysługują mi prawa związane z podaniem przeze mnie danych?
Każdy kandydat ma prawo dostępu do jego danych, może żądać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Możesz także zwrócić się do nas o przekazanie Ci Twoich danych osobowych jakie posiadamy, w postaci pliku o powszechnie odczytywanym formacie. Jeśli takie będzie Twoje żądanie, prześlemy go do innego, wskazanego przez Ciebie administratora danych, ale możesz też przesłać mu go samodzielnie.
Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

TYM SIĘ KIERUJEMY


CZŁOWIEK

Na pierwszym miejscu stawiamy dobro i bezpieczeństwo człowieka, który staje się naszym Klientem. Przekazując nam swoją sprawę ma pewność, że zajmiemy się wszystkimi czynnościami z tym związanymi w sposób kompleksowy.


ETYKA

Wdrożony Kodeks Etyczny Arbiter S.A. jest gwarancją wysokiej jakości usług uwzględniających wszelkie normy moralne stosowane przez cały zespół w codziennych działaniach.


PARTNERSTWO

Współdziałamy w realizacji zadań dla osiągnięcia przyjętego celu. Nasza postawa prezentowana wobec klientów, charakteryzuje się wzajemnym poszanowaniem, odpowiedzialnością i otwartością na współpracę.


RZETELNOŚĆ

Głęboka odpowiedzialność za podejmowane działania, rzetelność i precyzyjność w stosowanych procedurach oraz odwoływanie się do uniwersalnych wartości etycznych stanowią nieodłączny atrybut naszej pracy. Podczas udzielania pomocy prawnej promujemy rzetelną i solidną obsługę każdego Klienta i jego sprawy.

PONAD 10.000 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

OPINIE KLIENTÓW - POSZKODOWANA MONIKA MŁOCEK

Pani Monika o współpracy z Kancelarią Arbiter.

Wieś Strzelce nawiedziła powódź. Rodzina Pani Moniki Młocek dzięki pomocy prawników Arbiter S.A. odzyskała pieniądze pozwalające na remont budynku mieszkalnego.

OPINIE KLIENTÓW - POSZKODOWANY STANISŁAW NYKA

Pan Stanisław o współpracy z Kancelarią Arbiter.

Pan Stanisław myślał, że to tylko burza – okazało się, że w kilkanaście minut wichura zniszczyła gospodarstwo. Olbrzymie zniszczenia i straty.
Pieniądze z ubezpieczenia były bardzo małe. Dzięki naszej pomocy udało się odzyskać kwotę satysfakcjonującą i co ważne, udało się odbudować zniszczone budynki.

OPINIE KLIENTÓW - POSZKODOWANA KAROLINA SZULTKA

Pani Karolina o współpracy z Kancelarią Arbiter.

Olbrzymia wichura przeszła przez województwo kujawsko-pomorskie. Zniszczyła dorobek życia wielu rodzin. Pani Karolina zgłosiła się do firmy Arbiter S.A. po pomoc. Odzyskaliśmy należne odszkodowanie odszkodowanie, dzięki któremu Pani Karolina mogła pokryć koszty związane z odbudową domu.

ANGAŻUJEMY SIĘ I POMAGAMY

OLEŚNICKIE BIDY

Od lat Arbiter S.A. wspiera grupę “Oleśnickie Bidy”, która pomaga bezdomnym zwierzakom.

Cały dochód przekazywany jest na tworzenie schronisk/przytulisk dla bezdomnych zwierząt lub wspieranie ich prowadzenia. Zwalczanie wszelkich przejawów okrucieństwa wobec zwierząt, bezpośrednio działając w ich obronie niosąc im pomoc i zapewniając opiekę lekarską oraz aktywne działanie w zakresie przestrzegania praw zwierząt. Aby zobaczyć certyfikat kliknij tutaj.

FUNDACJA SMILE TOGETHER

W radzie nadzoru Fundacji Smile Together zasiada Prezes Arbiter S.A. Radosław Siejka.

Fundacja Smile Together to działalność nadzorowana przez Ministerstwo Zdrowia. Działa ona na rzecz dzieci i młodzieży, wspierając zdrowy rozwój młodego pokolenia ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia jamy ustnej poprzez profilaktykę, wczesne wykrywanie i leczenie. Założycielem Fundacji jest dentysta Damian Nasulicz.

Wesprzyj fundację – kliknij.

FUNDACJA POTRAFIĘ POMÓC

Cały zespół Arbiter S.A. zbiera nakrętki, które przekazywane są fundacji “Potrafię Pomóc”

Cały dochód ze zbiórki nakrętek przeznaczany jest na poczet realizowania statutowych celów Fundacji „Potrafię Pomóc”, a są to m. in.: finansowanie rehabilitacji, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, turnusy rehabilitacyjne. Zobacz plakat.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Skontaktuj się ze mną!
Bartosz Bogielczyk

kom. 603 333 506

bartosz.bogielczyk@arbitersa.pl

WYŚLIJ SWOJE CV - APLIKUJ!

Twoje Dane

Załącznik* - wyślij nam swoje CV (dozwolone formaty pdf, doc, docx - maksymalny rozmiar 10 MB)

Dziękujemy za przystąpienie do procesu rekrutacyjnego w Arbiter S.A.
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Kto jest administratorem moich danych i skąd je pozyskał?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Arbiter S.A. będący Twoim przyszłym potencjalnym pracodawcą z siedzibą we Wrocławiu (50-227) przy ul. Kleczkowskiej 43. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz zrobić to listownie na nasz adres, mailowo: biuro@arbitersa.pl lub telefonicznie: 717 807 100.    Rozwiń


W jakim celu i zakresie oraz na jakiej postawie prawnej są przetwarzane moje dane?
Jeśli otrzymaliśmy Twoje dane osobowe, to znaczy że wyraziłeś chęć wzięcia udziału w prowadzonej przez nas rekrutacji. W ramach tego procesu kontaktujemy się z wybranymi kandydatami oraz możemy odbywać z nimi spotkania, aby ostatecznie dokonać wyboru naszego nowego pracownika.
Otrzymałeś także zapytanie o wyrażenie zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – pozwoli nam to brać Twoją kandydaturę pod uwagę przy poszukiwaniu personelu w przyszłości, na wypadek gdyby obecny proces rekrutacyjny przebiegł pomyślnie dla innego kandydata. Zgoda ta jest dobrowolna – jeśli jej nie wyrazisz, nie pozbawi Cię to udziału w obecnym procesie rekrutacyjnym.
Zależy nam na wyłonieniu kandydata, którego profil zawodowy będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom, dlatego przetwarzamy dane o Twoim wykształceniu czy przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Posiadamy także Twoje dane kontaktowe, aby móc zaprosić Cię na spotkanie oraz udzielić informacji zwrotnej. W przekazanym nam CV czy formularzach rekrutacyjnych możesz nam przekazać więcej informacji, jeśli uznasz że są one istotne i mogą przekonać nas, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy. Robisz to jednak dobrowolnie i nie wymagamy od Ciebie ich podawania.
Przetwarzamy Twoje dane jako potencjalny pracodawca, na którym ciążą obowiązki prawne, m.in. wynikające z kodeksu pracy oraz przepisów mających na celu stosowanie praktyk równego traktowania w zatrudnieniu. Jeśli podstawą naszej współpracy będzie inna umowa, niż umowa o pracę – Twoje dane przetwarzamy w ramach działań mających na celu zawarcie tej umowy. Jeśli wyrazisz nam zgodę na przyszłe rekrutacje – to ona jest dla nas podstawą do zachowania Twoich danych na poczet przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Jak długo przetwarzane są moje dane?
Co do zasady przechowujemy Twoje dane przez okres 2 lat od zakończenia rekrutacji, chyba że to Ty zostałeś wybrany jako najlepszy kandydat w danym procesie i zostałeś naszym pracownikiem – wtedy przetwarzamy dane zgodnie z przepisami prawa pracy lub przepisami o przedawnieniu roszczeń (w przypadku współpracy na podstawie innej, niż umowa o pracę).
2 lata to okres, w którym może się bardzo wiele wydarzyć w Twoim życiu zawodowym – z tego względu, w przypadku wyrażenia nam zgody na udział w przyszłych prowadzonych przez nas rekrutacjach, usuniemy je po upływie tego okresu. Jeśli więc w dalszym ciągu będziesz zainteresowany pracą w Arbiter S.A. – napisz do nas lub weź udział w interesującej Cię w przyszłości rekrutacji.

Czy moje dane są przekazywane poza Arbiter S.A.?
Jesteśmy przedsiębiorstwem – aby zapewnić jego codzienne jego funkcjonowanie i odpowiednie narzędzia pracy, korzystamy z usług dostawców zewnętrznych, którzy zaopatrują nas w różnego rodzaju usługi. Realizacja części z nich, np. wsparcie informatyczne wymaga dostępu do danych osobowych, które posiadamy. Przetwarzają oni Twoje dane w naszym imieniu i na naszą rzecz, a z każdym z nich posiadamy stosowną umowę, w której nakładamy szczegółowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych – tak, aby były one bezpieczne.

Jakie przysługują mi prawa związane z podaniem przeze mnie danych?
Każdy kandydat ma prawo dostępu do jego danych, może żądać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Możesz także zwrócić się do nas o przekazanie Ci Twoich danych osobowych jakie posiadamy, w postaci pliku o powszechnie odczytywanym formacie. Jeśli takie będzie Twoje żądanie, prześlemy go do innego, wskazanego przez Ciebie administratora danych, ale możesz też przesłać mu go samodzielnie.
Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Nagrody i Wyróżnienia