OFERTA WSPÓŁPRACY

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Partnerów Biznesowych

O ARBITER S.A.

Jesteśmy Spółką Prawną od 2009 roku, za naszym głównym obszarem działania jest profesjonalna obsługa klienta w zakresie rozwiązywania problemów prawnych.

Nasza firma stanowi solidne oparcie dla osób poszukujących pomocy w skomplikowanych kwestiach prawnych.

Na stanowisku obsługi klienta i Partnerów Biznesowych, nasi pracownicy świadczą usługi najwyższej jakości. Wieloletnia obecność na rynku przekłada się na bogate doświadczenie i wiedzę, które pozwalają nam efektywnie zarządzać sprawami prawnymi naszych klientów i Partnerów Biznesowych.

Współpracujemy z ekspertami, co umożliwia nam dostarczanie kompleksowych rozwiązań w obszarze prawa. Nasze zespoły są zawsze gotowe, aby służyć klientom pomoc, niezależnie od stopnia złożoności ich potrzeb.

Nasz najważniejszy cel to pełne zrozumienie potrzeb klientów oraz Partnerów Biznesowych i zapewnienie im wszechstronnej opieki. Regularnie informujemy o postępach w ich sprawach, a także zapewniamy solidne przygotowanie do ewentualnych przesłuchań sądowych, gdy taka potrzeba się pojawi oraz potrzebną dokumentację. Naszą misją jest sprawienie, że nasi klienci i  czują się pewnie i komfortowo w procesach prawnych, co pozwala im na zachowanie spokoju i zaufania, wiedząc, że są w dobrych rękach.

Praca wypełni ci dużą część życia. Jedynym sposobem na prawdziwą satysfakcję z pracy jest robienie tego, w czego wielkość się wierzy.
A jedynym sposobem na robienie rzeczy wielkich dla ciebie jest miłość do tego, co się robi.
– Steve Jobs

CO OFERUJE ARBITER S.A. SPECJALIŚCIE DS. OBSŁUGI KLIENTA I PARTNERÓW BIZNESOWYCH?

Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.

Szkolenie produktowe przygotowujące do pracy oraz szkolenia merytoryczne.

Pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole.

Stałą pracę od poniedziałku do piątku, w godzniach 8:00-16:00

W Arbiter S.A. dbamy o takie elementy jak: współpraca, wzajemna pomoc, brak niezdrowej rywalizacji oraz lojalność i poczucie równego traktowania.
Dzięki temu nasi pracownicy czują, że są częścią wspólnoty, a w konsekwencji są bardziej odprężeni i naprawdę lubią to, co robią.

CHARAKTERYSTYKA PRACY

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Partnerów Biznesowych:

obsługuje klientów i Partnerów Biznesowych poprzez skuteczną komunikację telefoniczną i mailową;

organizuje i zarządza dokumentacją oraz dba o prawidłowy obieg dokumentów;

wprowadza dane do systemu i wspiera działanie pracy zespołu;

nawiązuje i utrzymuje pozytywne relacje z partnerami biznesowymi, wspiera działania handlowe i rozwojowe firmy;

przygotowuje regularne raporty z działalności związanej z obsługą klienta i utrzymuje efektywną komunikację z zarządem firmy w kwestiach związanych z obsługą klienta oraz prezentowaniem wyników i sugestii.

stała współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Prawnym oraz Działem Marketingu.

SYSTEM WYNAGRODZEŃ

Nasz system wynagrodzeń to oferta dla osób poszukujących stabilności i rozwoju zawodowego. Zacznij z nami na umowie zlecenie, która obejmuje okres 3 miesięcy ze stałym wynagrodzeniem 4 500 zł netto.
Po udanym okresie próbnym, oferujemy możliwość podpisania umowy o pracę.

Poznaj naszą ofertę

Poznaj naszą ofertę

Zobacz referencje

Zobacz referencje

Sprawdź aktualności

Sprawdź aktualności