Należy ci się zwrot prowizji bankowej!
Zgodnie ze stanowiskiem Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK z dnia 16 maja 2016 roku,
KONSUMENT, KTÓRY DOKONAŁ WCZEŚNIEJSZEJ SPŁATY ZOBOWIĄZANIA KREDYTOWEGO (RÓWNIEŻ POPRZEZ KONSOLIDACJĘ LUB REFINANSOWANIE) MA PRAWO DO PROPORCJONALNEGO ZWROTU PROWIZJI.
Nasze sukcesy w walce z nieuczciwymi praktykami instytucji finansowych potwierdzają zasadność występowania na drogę sądową przeciwko bankom, które nie chcą dobrowolnie zwrócić należnej Klientom prowizji.

JAK ODZYSKAĆ PROWIZJĘ BANKOWĄ?
Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub napisz.
Przekaż nam informacje na temat kredytów, które posiadałeś – w jakich latach, w jakim banku, jakie kwoty. Odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy ci skompletować niezbędną dokumentację.
Prześlij dokumenty.
Nasi specjaliści przeanalizują dokumenty i wyliczą kwoty, jakie są do odzyskania z tytułu różnego rodzaju kosztów, które poniosłeś. Jak najszybciej zadzwonimy do ciebie z informacją, ile pieniędzy możesz odzyskać.
Podpisz umowę i odzyskaj swoje pieniądze.
Otrzymasz od nas umowę i pełnomocnictwa do podpisu. Możemy odkupić od ciebie prawa do roszczeń finansowych, dzięki czemu pieniądze otrzymasz w ciągu kilku dni lub w twoim imieniu wnieść sprawę do sądu i rozliczyć się z tobą po wygranej sprawie na zasadzie prowizji od sukcesu.
ODZYSKAJ SWOJE PIENIĄDZE - BEZ RYZYKA I BEZ OPŁAT!
Kiedy możesz odzyskać zwrot prowizji i kosztów od banku?
1. Gdy została pobrana prowizja.
2. Umowę kredytu zawarłeś po 18 grudnia 2011 roku – od tego momentu obowiązują zapisy ustawy o kredycie konsumenckim.
3. Kredyt konsumencki był w kwocie nie wyższej niż 255 550 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej.
4. Spłaciłeś kredyt przed czasem, czyli wcześniej niż przewidywał termin zawarty w umowie poprzez samodzielną spłatę lub konsolidację lub dokonałeś refinansowania, czyli przeniosłeś zobowiązanie do innej instytucji.
5. Kredyt został udzielony na osobę fizyczną, a nie na firmę.
Poznaj stanowisko Rzecznika Finansowego i UOKiK
– Uważamy, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego kredytodawca powinien obniżyć i zwrócić wszystkie koszty takiego kredytu niezależnie od ich charakteru. Oczywiście, zwrot powinien być proporcjonalny, tzn. obejmować okres od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie. Zwrot nie powinien też zależeć od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę – mówi Dorota Karczewska, Wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
– Z naszej strony nie ma zgody na łamanie prawa przez banki i inne instytucje udzielające kredytów konsumenckich. Po wyroku TSUE nie ma już żadnych wątpliwości, jak interpretować przepisy. Oczekujemy, że w przypadku wcześniejszej spłaty przedsiębiorcy będą proporcjonalnie obniżać wszystkie koszty kredytu i oddawać je kredytobiorcom. Liczymy na to, że zrobią to także w stosunku do umów z przeszłości. Będziemy monitorować rynek i karać za naruszanie praw konsumentów – mówi Marek Niechciał, prezes UOKiK.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Nagrody i Wyróżnienia




